Zwroty i reklamacje

Wszelkie dodatkowe informacje odnośnie reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu pkt. 9

FORMULARZ REKLAMACJI (FRE)

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać wyłącznie w przypadku reklamacji na adres mailowy zapytania@kifato.pl)

Do: TEMA sp. z o.o. oraz TEMA Jarosław Więckowski z siedzibą w Warce

 

 

DANE KLIENTA:

Imię i nazwisko__________________________________________________________________

Adres__________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Adres mailowy___________________________________________________________________

 

Telefon_________________________________________________________________________

Data wypełnienia reklamacji________________________________________________________

 

Należy podać wymagane informacje w celu reklamacji towaru

  • Nr zamówienia_____________________________________________________________
  • Rodzaj i numer dokumentu przewozowego______________________________________
  • Data dostarczenia towaru z numerem samochodu_________________________________
  • Data stwierdzenia wady______________________________________________________

Nazwa towaru lub usługi

Ilość zamówiona

Ilość reklamowana

Powód reklamacji*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

*proszę o wskazanie jednej lub kilku przyczyn:

  • ilość niezgodna z zamówieniem
  • uszkodzenie
  • niezgodność jakościowa
  • inne

 

Wymagane dokumenty do zgłoszenia reklamacji:

 

  • faktura zakupowa
  • jeden z dokumentów dołączonych do wysyłki: specyfikacja realizacji/ list przewozowy/ CMR
  • inna dokumentacja potwierdzająca fakt wystąpienia i zakres szkody, w tym fotografie z datą i godziną ich wykonania

Reklamowany asortyment należy odesłać pod adres ul. Gośniewska 54 05-660 Warka

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl